Reklamacje i zwroty

W sklepie wildbliss.pl pragniemy zapewnić Ci bezpieczne i uczciwe zakupy dlatego istnieje możliwość reklamacji, zwrotu lub wymiany zakupionych u nas produktów w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Pamiętaj jednak, że zwracany lub wymieniany towar nie może być używany. 

Przesyłka: 
Towar należy przesłać w opakowaniu uniemożliwiającym zniszczenie na adres:
willdbliss Joanna Mączka
ul. Różana 8
21-040 Świdnik

Do przesyłki należy dołączyć pismo z numerem konta bankowego, dane zamawiającego (imię i nazwisko, adres) oraz numer zamówienia (formularze poniżej). W przypadku niedotrzymania powyższych warunków zwrot nie będzie rozpatrywany.

Zwroty: 

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni (listem poleconym) od momentu jego otrzymania - towar odsyłany musi być w takim stanie w jakim go otrzymałeś. Nie odpowiadamy za zagubienie przesyłek. Zwrot pieniędzy jest dokonywany drogą elektroniczną przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient.

Wymiana: 

W przypadku chęci wymiany towaru prosimy o przesłanie towaru do wymiany zgodnie z powyższymi zasadami. Do przesyłki należy dołączyć informację na jaki produkt mamy wymienić odsyłany produkt. Koszt przesyłki nowego produktu wynosi 15 zł. Kwotę prosimy dołączyć do wymienianego produktu lub przelać na nasze konto.

UWAGA ! Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych !

Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie protokołu spisanego w obecności doręczyciela.

Pobierz formularz zwrotu
Pobierz formularz reklamacji i wymiany